Колишній співробітник NASA зізнався, що в 1976 році на Марсі були знайдені сліди життя

Американський вчений Гілберт Левін, який раніше працював в системі NASA, повідомив сенсаційну новину. Виявляється, ще понад 40 років тому на Марсі були знайдені сліди життя. Стаття з заявою опублікована у виданні Scientific American.

За його словами, сталося це в 1976 році в рамках проведення місії «Вікінг», суть якої полягала в пошуку слідів життя в ґрунтових пробах Червоної планети. Як він висловився, було виявлено «мікробне дихання», свідченням якого виступила висока концентрація кисню в досліджуваних зразках.

На поверхню четвертої планети Сонячної системи висадилися два космічні апарати на відстані 4 тисяч миль один від одного, і їм вдалося отримати чотири позитивні результати.

Втім, для NASA це відкриття не здалося переконливим. В Управлінні вважають, що результати аналізу проб ґрунту свідчать про наявність там якогось речовини, який імітує життя.

Левін зазначив одне цікаве спостереження: після цього випадку, а пройшло вже 43 роки, Американське космічне агентство жодного разу не обладнало відправлені на Марс апарати приладами для повторних тестів. Це наводить на думки про те, що в 1976 році були дійсно знайдені прямі докази існування життя на сусідній планеті, але з якоїсь причини це приховується.

Оставить ответ