Вихід російських космонавтів у відкритий космос з МКС перенесений з жовтня на січень 2020 року

Вихід космонавтів держкорпорації «Роскосмос» Скворцова та Скрипочки у відкритий космос перенесений з 31 жовтня на січень наступного року. Таку команду російський екіпаж МКС отримав від фахівців Центру управління польотами.

Спочатку 47-й вихід космонавтів РФ за борт орбітальної станції планувався 20 листопада, але потім був перенесений на більш ранню дату — 31 жовтня.

Під час роботи на зовнішній стороні МКС Скворцову і Скрипочці належить виконати декілька завдань: замінити панель системи терморегулювання функціонально-вантажного блоку «Зоря», зняти застарілі прилади на російських модулях «Зірка» і «Пошук» і поставити нове, демонтувати невеликий фрагмент КК «Союз», який вже довго без потреби нудиться за бортом станції.

З початку цього року за борт МКС космонавти Російської Федерації виходили тільки один раз, було це 29 травня. Місію тоді виконували досвідчені фахівці Олег Кононенко і Олексій Овчінін.

Оставить ответ